torsdag den 1. marts 2012

Tid til at udskifte den gamle omnibus?


Min absolutte yndlingsbog er Douglas Adams' 'Hitchhiker's Guide to the Galaxy'. Ja, egentlig er det jo fem bøger, men jeg har dem altså samlet i én tyk kolos af en bog. Den kostede mig blot 100 kroner for nogle år siden, men til gengæld er den upraktisk at læse og frygteligt grim! Den har været okay at have stående, indtil jeg fandt udga'ven over dem alle - og der er unægteligt udkommet en del igennem de seneste tre årtier. 
Herunder ser I dem så; 'Hitchhiker's Guide to the Galaxy', 'The Restaurant at the End of the Universe', 'Life, the Universe and Everything', 'So Long, and Thanks for All the Fish' og 'Mostly Harmless' i de udgaver, som jeg bare  eje. 
Forsiderne består af to halvcirkel-elementer, som kan sættes sammen på forskellige måder, herunder naturligvis i kronologisk rækkefølge. De bliver perfekte at have stående side om side på en smal svævehylde!

3 kommentarer:

Martin Schjönning sagde ...

Awesome! Så skal du bare have fjernet prisskiltene på en nænsom måde :)

Kim sagde ...

De er jo rå' fede! Jeg har endnu ikke fået dem læst - selvom jeg har dem alle samlet i et kæmpe svin af en bog. Men den er også som du selv er inde på, pisse upraktisk.

Jesper Pedersen sagde ...

Det er den nemlig, specielt når man når hen mod slutningen, og overvægten begynder at lægge i venstre side, synes jeg det er frygteligt. Heldigvis er det også første bog, som er bedst :)
Men hey, jeg kan anbefale dig at læse dem, Kim... det er virkelig, virkelig godt!

Send en kommentar