fredag den 3. februar 2012

Til sommer bliver jeg nødt til at købe lidt mere Lego


Jeg bliver nok nødt til at få lavet mig en spinoff-ramme til Lego-figurer. Indtil videre har jeg kun haft Legos Minifigures-serier hængende, men til juni starter Lego en stor 'The Lord of the Rings'-kampagne, som ser helt fantastisk ud. I første omgang udgives en masse æsker, som relaterer sig til Peter Jacksons første filmtrilogi, og så vil der naturligvis komme en masse, som passer til 'The Hobbit' omkring december.


2 kommentarer:

Mia sagde ...

Elsker dine fine samlinger ! Glæder mig til at se denne også :D

Jeg ville også lige høre, mon du har en ekstra af de fine gardere fra lego mini serie 5 - kan bytte med junglemanden med en abe ;-)

Smil fra Mia

Jesper Pedersen sagde ...

Tusind tak, Mia :)
Jeg har desværre ikke en ekstra tinsoldat, men jeg kan se, han kan bestilles fra Klodskassen til kun 40 kroner (http://www.klodskassen.dk/shop/lego-8805-livgarde-1583p.html)
Håber det hjælper dig!

Venlig hilsen Jesper

Send en kommentar