søndag den 12. februar 2012

En wannabe Darth Wader


Jeg er ikke kæmpefan af Nephew, Angora eller Simon Kvamm som person - men jeg synes, det er spændende, at han har skurkerollen i den danske film 'Fortidens Skygge', som er en direkte fortsættelse af TV2s krimiserie 'Den som dræber'. Hele det faste hold af skuespillere ser ud til at vende tilbage, og Birger Larsen som stod bag tv-seriens første afsnit har også instrueret spillefilmen.

'Den som dræber' blev endnu en af TV2 efterhånden mange seriefiaskoer. Det startede godt med 1,5 millioner seere ved premieren, men i løbet af de efterfølgende ni afsnit faldt halvdelen af seerne fra. Simon Kvamm er uden tvivl blevet hevet ind for at tilføje biograffilmen noget production value, og jeg kan mærke, det allerede virker på mig.

Jeg har i øvrigt ikke set noget af 'Den som dræber', men måske jeg lige skulle tage et par enkelte afsnit på bibliotekets fantastiske side; Filmstriben. Der kan man streame hele første (og eneste) sæson ganske gratis og fuldstændigt lovligt. 'Fortidens Skygge' har premiere den 15. marts i år.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar